divendres, 17 de maig del 2013

Com es construeix una novel·la

Al blog d'una professora de la universitat he trobat aquest article que, encara que és breu, resulta bastant interessant:

Maite Carranza  va rebre el Premio Nacional de Literatura Infantil y Juvenil 2011 i en 2012 particià en el "II Encuentro Internacional de Cultura Lectora" on va explicar com va naixer la novel·la que va merèixer el  premi.
Val la pena entrar en la web de l'escriptora (cliqueu en el seu nom), té un disseny bonic.

Espere siga del vostre interés

3 comentaris:

  1. Gràcies, novament, Carme, per compartir aquest interessant enllaç. Gemma Lluch, la creadora del bloc, va ser professora en un Diploma a l'ADEIT de la UV: Cultura i Literatura Infantil i Juvenil. (I ara és quan no tinc "agüela", em va ficar un 10 en el meu treball final sobre LIJ als Països Catalans... ;)

    ResponElimina
  2. Si que és bonic el disseny, és de les webs que conviden a saber més de qui hi ha darrere.

    ResponElimina
  3. MJ, sabia que t'agradaria el diseny web, je, je...


    Enric, he de dir-te que he estat anant a les classes de Gemma Lluch aquest quadrimestre, per pròpia voluntat perquè l'assignatura de LIJ és del grau de Filologia Catalana, i m'he quedat encantada, vaig parlar amb ella divendres passat, l'últim dia de classe, i li vaig dir que el proper curs la buscaria de nou, les seues classes són un plaer.
    Ja em diràs en que consisteix eixe Diploma a l'ADEIT.
    Abraçada

    ResponElimina